Jak kupić na raty...

Jak kupić na raty...

Szybki kontakt

Rafał
tel. 604 759 573
tel. 728 860 863

Marcin
tel. 696 476 680

Beata
tel. 696 061 211

dostawa / zwrot / reklamacja

DOSTAWA 24 H

Dokładamy wszelkich starań, aby każde zamówienie potwierdzone zostało wysłane jeszcze w ten sam dzień. Wybierając dostawę za pośrednictwem firmy kurierskiej FEDEXi płatność przy odbiorze (lub wpłacie na konto z potwierdzeniem nadania przelewu) mogą Państwo oczekiwać dostarczenia przesyłki na następny dzień roboczy na terenie całego kraju.



PŁATNOŚCI PRZELEWEM

Płatności przelewem należy dokonać do 7 dni od daty złożenia zamówienia. W razie braku płatności za zamówiony towar, po uływie tego czasu zamówienie zostaje anulowane, a zarezerwowany towar wraca do magazynu.

Dane do płatności przelewem:
FH BOSS s.c.
ul. Krakowska 103
38-400 Krosno
31 1020 2964 0000 6002 0005 0815 (PKO BP)


KOSZTY WYSYŁKI

Zamówiony towar jest dostarczony pocztą kurierską SIÓDEMKA lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. Przy przedpłacie na konto - Kupujący jest obciążany kosztami dostawy w wysokości 15,00zł (Kurier FEDEX) Przy zakupach na kwotę powyżej 500,00zł dostawa jest bezpłatna i automatycznie wysyłana fimą kurierską. Warunki dostawy obowiązują na terenie Polski.



ZWROTY / WYMIANY

Istnieje możliwość zwrotu lub wymiany zakupionego towaru na koszt kupującego w terminie do 14 dni od dostarczenia przesyłki. Towar podlega zwrotowi jeśli nie był używany, posiada oryginalne, niezniszczone opakowanie, metki i dowód zakupu (paragon lub faktura VAT). Zwrotu / wymiany można dokonać po wcześniejszym zgłoszeniu tego faktu telefonicznie lub e-mailem.

Przesyłki zwrotne prosimy kierować na adres sklepu z nagłówka paragonu. Proszę również wydrukować i podpisać formularz z wszystkimi danymi (jeśli wymiana odpowiednie pola, jeśli zwrot odpowiednie pola).
FORMULARZ DO POBRANIA > TUTAJ <

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem!



REKLAMACJE

Do reklamowanego produktu musi bezwzględnie zostać dołączony dowód zakupu (oryginał paragonu lub kopia faktury) oraz dane personalne (imię, nazwisko, adres do korespondencji, telefon, mail). W sytuacji braku dokumentów rozpatrzenie reklamacji może być utrudnione z naszej strony.

Kupujący dostarcza produkt na własny koszt na adres sklepu, natomiast zapewniamy przesyłkę zwrotną (do klienta) bezpłatnie.

UWAGA! Paczki wysłane za pobraniem nie będą odbierane!

Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 kolejnych dni od momentu odebrania przesyłki. W przypadku wydłużenia się okresu naprawy, klient zostanie wcześniej poinformowany.

Reklamowany towar powinien być czysty i suchy. Towary, które nie spełnią tych warunków będą odsyłane, bez rozpatrzenia na koszt klienta firmą kurierską.



Reklamacją nie będą uwzględnione w przypadku:
I. Uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne lub celowe uszkodzenia produktu i wywołane nimi wady.
II. Uszkodzenia i wady wynikłe z niewłaściwego lub niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania, przechowywania lub konserwacji,
III. Uszkodzenia i wady powstałe na skutek napraw, przeróbek lub zmian dokonanych przez Kupującego lub Użytkownika.
 
W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących reklamacji proszę kierować je na adres Islandoutdoor@o2.pl

Newsletter

Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać zniżki oraz informacje o promocjach i wyprzedażach.

Witaj

HIT:
Obuwie oraz Kurtki znanych cenionych marek w bardzo dobrych cenach
ISLAND OUTDOOR