Koszyk

dostawa / zwrot / reklamacja




PŁATNOŚCI PRZELEWEM


Płatności przelewem należy dokonać do 7 dni od daty złożenia zamówienia. W razie braku płatności za zamówiony towar, po upływie tego czasu zamówienie zostaje anulowane, a zarezerwowany towar wraca do magazynu.

Dane do płatności przelewem:
FH BOSS s.c.
ul. Krakowska 103
38-400 Krosno
31 1020 2964 0000 6002 0005 0815 (PKO BP)

 

KOSZTY WYSYŁKI

Zamówiony towar jest dostarczony firmą kurierską InPost (kurier) lub za pośrednictwem firmy InPost (paczkomaty). Przy przedpłacie na konto - Kupujący jest obciążany kosztami dostawy w wysokości od 0,00zł - 14,00zł. Przy zakupach na kwotę powyżej 300,00 zł dostawa jest bezpłatna i automatycznie wysyłana firmą InPost. Warunki dostawy obowiązują na terenie Polski.




ZWROTY / WYMIANY

Istnieje możliwość zwrotu lub wymiany zakupionego towaru na koszt sprzedającego w terminie do 14 dni od dostarczenia przesyłki. Kwota zwrotu nie może być wyższa niż najniższa opcja wysyłki z kupowanej oferty. Towar podlega zwrotowi jeśli nie był używany, posiada oryginalne, niezniszczone opakowanie, metki i dowód zakupu (paragon lub faktura VAT). Paragon osoba fizyczna - gwarancja 2 lata, Faktura vat firma - gwarancja 1 rok.
Zwrotu / wymiany można dokonać po wcześniejszym zgłoszeniu tego faktu telefonicznie lub e-mailem.

Przesyłki zwrotne prosimy kierować na adres sklepu z nagłówka paragonu. Proszę również wydrukować i podpisać formularz z wszystkimi danymi (jeśli wymiana odpowiednie pola, jeśli zwrot odpowiednie pola).
FORMULARZ DO POBRANIA > TUTAJ <

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem!





REKLAMACJE

Do reklamowanego produktu musi zostać dołączony dowód zakupu (oryginał paragonu lub kopia faktury) oraz dane personalne (imię, nazwisko, adres do korespondencji, telefon, mail). W sytuacji braku dokumentów rozpatrzenie reklamacji może być utrudnione z naszej strony.

Kupujący dostarcza produkt na własny koszt na adres sklepu, natomiast zapewniamy przesyłkę zwrotną (do klienta) bezpłatnie.

UWAGA! Paczki wysłane za pobraniem nie będą odbierane!

Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 kolejnych dni od momentu odebrania przesyłki. W przypadku wydłużenia się okresu naprawy, klient zostanie wcześniej poinformowany.

Reklamowany towar powinien być czysty i suchy. Towary, które nie spełnią tych warunków będą zgłaszane do informacji klienta i bez rozpatrzenia na koszt klienta firmą kurierską wysyłane.



Reklamacją nie będą uwzględnione w przypadku:
I. Uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne lub celowe uszkodzenia produktu i wywołane nimi wady.
II. Uszkodzenia i wady wynikłe z niewłaściwego lub niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania, przechowywania lub konserwacji,
III. Uszkodzenia i wady powstałe na skutek napraw, przeróbek lub zmian dokonanych przez Kupującego lub Użytkownika.
 
W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących reklamacji proszę kierować je na adres islandoutdoor@o2.pl

INFOLINIA: 696 476 680 INFOLINIA: 728 860 863

9:00 - 18:00